Ons loket

Bereikbaarheid tijdens de restauratiewerken aan het gemeentehuis

Gemeentelijke diensten

De gemeentelijke diensten in het gemeentehuis blijven bereikbaar.

  • Tijdens werkdagen is het gemeentehuis open in de voormiddag: van 8.00 tot 11.45 uur.
  • In de namiddag zijn de diensten enkel bereikbaar op afspraak.

Een afspraak maken kan op 059 24 21 24 (ma-vrij: 8.00 - 11.45 & 13.00 – 16.30 uur).

Voor de aankoop van vuilniszakken kan je nog steeds in het onthaal in het gemeentehuis terecht, van maandag tot vrijdag in de voormiddag (8.00 – 11.45 uur).

Toegankelijkheid rolstoelgebruikers

Wegens de restauratiewerken is het gemeentehuis van 27 februari tot 20 maart 2023 moeilijk toegankelijk. 
Rolstoelgebruikers kunnen in de voormiddag terecht in OC d'Annexe, aan de achterkant van het gemeentehuis of telefonisch op 059 24 21 24 (ma-vrij: 8.00 - 11.45 & 13.00 – 16.30 uur).

Dienst burgerzaken en bevolking

Naar aanleiding van de renovatiewerken is de dienst burgerzaken en bevolking tijdelijk verhuisd naar de openbare bibliotheek Canticleer (Grotestraat 10, 8420 De Haan).

Deze dienst is open

  • zonder afspraak: maandag tot vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur
  • op afspraak:
    • maandag van 16u tot 18u45
    • woensdag van 13u15 tot 16u

Voor meer informatie of het maken van een afspraak kan je terecht bij:

  • Dienst Bevolking: bevolking@dehaan.be – 059 24 21 26
  • Dienst Burgerzaken: burgerzaken@dehaan.be - 059 24 21 25

e-loket

Heel wat documenten kunnen ook elektronisch worden opgevraagd via het

e-loket

Lokale Politie

Ook de lokale politie blijft bereikbaar in het gemeentehuis (via de hoofdingang).